Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gogu | użytkownik

imię i nazwiskoartur k. adresGdynia zarejestrowany14.08.2007 @20:49:11 ostatnio na stronie08.06.2015 @22:13:21

stary człowiek i morze...



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.artide2.za.pl Gadu-Gadu6959063
digarty340 komentarze1127 posty na forum3

komputer / sprzęt
Canon Eos 5analog,Canon Eos 300analog,Canon Eos 350D+ Canon 70-200 L F4 ; Carl Zeiss Jena Sonnar 135mm ; Pentacon 50mm ;Canon 50mm,Sigma 17-35 EX HSM 2.8-4,18-55kit;; Canon Canoscan 5600F

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~siwekg    19.05.2010 @19:17:38
w czym przejawia sie ten bałagan?
_______
naturze nie potrzeba make-up'u i dodatków...
~energia    13.04.2010 @09:06:09
~zyrafa    10.04.2010 @13:53:55
no kurczę, beka czy nie beka, ale lekko denerwujące jest to, że nie można sprawdzić jak zdjęcia wyszły, zanim się odda kliszę do labu, no ale cóż...
tyaaa, holga to takie typowe plastikowe chińskie badziewie. i żeby na nich zarobić wymyślono coś takiego jak "lomografia" :P
sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie (lub 'czy w ogóle coś wyjdzie' )
_______
Love, don't let me go...

komentarz cenniejszy niż podziękowanie
~zyrafa    09.04.2010 @22:52:38
a widzisz. tak to ze mną jest.
i niestety moje lenistwo tą wenę odgania

męczę holgę póki co, ale aż się boję dać do wywołania, bo boję się, że nic nie wyjdzie ;P
_______
Love, don't let me go...

komentarz cenniejszy niż podziękowanie
~happensshit    25.03.2010 @19:15:12
taak tak, Ty się nie obijasz. nadaktywnie ;]
~barkeen    18.03.2010 @17:00:16
Oho, autor portretowego koleżanki się zirytował ==> Twoje prawo, ale pooceniałbyś rzetelnie bo "ciemno/krzywo" tak trochę idiotycznie brzmi w osamotnieniu :>
~zyrafa    10.03.2010 @17:03:05
skubany Ty! ;D
_______
Love, don't let me go...

komentarz cenniejszy niż podziękowanie
~Jacquez    01.03.2010 @23:14:17
dzięki za info.
fajny klimat ująłeś na najnowszym swoim foto.
pozdrawiam
~Jacquez    01.03.2010 @22:55:16
witaj
http://www.digart.pl/zoom/1114802/akcja_stocznia_x.html mozesz zdradzic gdzie jest ta hala?
~zyrafa    01.03.2010 @19:34:33
no widzisz, bywa :P
nie chce mi się, serio
_______
Love, don't let me go...

komentarz cenniejszy niż podziękowanie
~zyrafa    19.01.2010 @17:39:57
to przez brak czasu, chęci i motywacji ;]

może niedługo coś nowego zawiśnie...
_______
Love, don't let me go...

komentarz cenniejszy niż podziękowanie
~zyrafa    21.12.2009 @00:02:59
nie wiem jak Ciebie, ale mnie trochę ostrość tych przybliżeń aż przeraża :D

pozdrawiam i wesołych świąt (;
_______
Love, don't let me go...

komentarz cenniejszy niż podziękowanie
~zyrafa    19.12.2009 @20:58:45
http://www.dresden-26-gigapixels.com/dresden26GP

26 gigapikseli... moja wyobraźnia nie może ogarnąć czegoś takiego jak "gigapiksel" :D
_______
Love, don't let me go...

komentarz cenniejszy niż podziękowanie
~leica35mm    14.12.2009 @12:41:13
Dziękuje
~trankilia    15.11.2009 @20:45:26
dziękuję
tak, Orłowo.
~zyrafa    12.11.2009 @18:11:07
musze Cie poprawic, kolego, gdyz serpentyny sa miedzy pogorzem dolnym a gornym :P
znaczy wiesz, ze to jest chylonia to ja glowy nie dam

mogla to by byc nawet wawa, a zdjecie i tak byloby super (:
_______
Love, don't let me go...

komentarz cenniejszy niż podziękowanie
~Lesley    10.11.2009 @06:39:37
spoko, dziękowka
~RenKuk    10.11.2009 @06:27:46
dzięki!
~Urwisia    29.10.2009 @10:22:52
oj bo wcześniej nie miałam czasu !
~Urwisia    28.10.2009 @23:33:24
Arturro jaki Ty jesteś gupi !
~betterdayz    19.10.2009 @10:38:38
bo taki miał być klimat, pozdrawiam
~mddobry    21.09.2009 @12:12:02
Skoro tak miało być to ok! Zdjęcie jest jak wiersz...co autor miał na myśli?! Najważniejsza jest samorealizacja i zadowolenie z własnego zdjęcia.
Pozdrawiam
~GoszaB    01.09.2009 @09:25:52
Dziękuję, pozdrawiam
~eryk9    03.05.2009 @14:48:13
dzieki pozdrawiam
~rool    03.05.2009 @13:16:31
bardzo ladne i ciekawe zdjecia. zapraszam do mnie
_______
zapraszam do siebie.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt